ඇම්ඩයි මාමයි...


ඔන්න මචන් දවසක් ඇම්ඩා ගියාලු මාමාගෙ ගෙදර..එදා තදටම වැස්ස...වැස්ස හින්දා හැමොම ගෙ ඇතුලෙ.නැන්දාත් ගෙ අස්සෙ ඉදන් මොකද්දො ලොකු වැඩක්.ඇම්ඩගෙ නැනා එකියන්නෙ සුමනා , එකිත් පූස් තඩියෙක් අල්ලගෙන හුරතල් කරනවලු. ඇම්ඩගෙ මාමා විතරක් එලියෙ සාලෙ පත්තරයක් බලනවා..අපෙ ඇම්ඩා කාරයට වස කම්මැලිකමක් දැනුනලු..එ දවස් වල මැන් දැන් වගෙ නරක් වෙලා නැ.තාම පොඩි කොලු ගැටයා. මිනිහා ගියාලු මාමා ගාවට.."මට කම්මලියි මාමෙ" ඇම්ඩා කිව්වා.."තොට කම්මලිය් නම් ගලක් කපාපිය" මමා කියපි. ඉතින් මෙක තෙරෙන්න ඇම්ඩා
උබ වගෙ නරක් වෙලා නැති හින්දා වැස්සෙම මිදුලට ගිහින් තඩි ගඩොල් දෙකක් උස්සගෙන ආවා..ඇවිත් සාලෙ තියාගෙන එ දෙකත් එක්ක සෙල්ලම් කරන්න පටන් ගත්තා. දැන් වැස්ස හොදටම වැඩි කරනවාලු..දැන් මාමාටත් මාර සීතලයි ..
නැන්දත් ලග පාතක නැති හින්දා මාමාට හිතුනාලු අපෙ අසරන ඇම්ඩගෙන් පොඩි ආතල් එකක් ගන්න..පව් නෙද?මාමා ඇම්ඩා ගාවට කිට්ටු කරාලු.."පුතෙ උබ මොනවද ඔය කරන්නෙ?"මම මෙ ගල් කපන සෙල්ලමක් කරනවා..ඇයි මාමානෙ මට කිව්වෙ මෙක කරන්න කියලා" ඇම්ඩා කිව්වා..
"උබට සීතල නැද්ද කොලුවො"මාමා ඇහුවා.."අම්මො ගොඩාක් සීතලයි මාමෙ" මෙ ගොන් අලියත් කිව්වා..වැඩේට හොදම වෙලාව කියලා දැනගත්ත මාමා ඇගට පතට නොදැනීම මෙහෙම කිව්වා..."උබට ඔච්චරම සීතලයි නම් මගෙ සරම අතුලට ඇවිත් ඔය සෙල්ලම කරපන්කො"ඇම්ඩාටත් ගොඩක් සීතල හින්දා "හරි මාමෙ" කියලා රින්ගුවාලු මාමාගෙ සරම අතුලට..දැන ඇම්ඩා මාමාගෙ සරම ඇතුලෙ ඉදන් ගල් සෙල්ලම් කරනවා..ටික වෙලාවකට පස්සෙ ඇම්ඩා මෙහෙම කියනවාලු.."මාමෙ මොකෙක්දො එකෙක් මං දිහා හොරෙන් බලාගෙන ඉන්නවා""ආ එකද ? එ පුතෙ කුරුල්ලා..ඔකා හරි හොද සතා.උත් එක්ක සෙල්ලම් කරපං"ටික වෙලාවකට පස්සෙ සාලෙ පැත්තෙන් බෙරිහන් දෙන සද්දයක් ආවා ලු..නැන්දා දුවගෙන ගියා මොකද්ද බලන්න..එතකොට මාමා සරම උඩදාගෙන අත් දෙකින්ම අරක අල්ලගෙන දුවනවා ලු.."මොකද ඇම්ඩා පුතෙ මාමා අර පිස්සෙක් වගෙ කැගහගෙන දුවන්නෙ" නැන්දා ඇහුවා.."නැ නැන්දෙ මම මාමාගෙ කුරුල්ලත් එක්කෙ සෙල්ලෙම් කරනකොට , උ එකපරටම මගෙ අතට කෙළ ගැහුවා.. මම දුන්නා උට ගඩොල් බැවෙන් චප්ප වෙන්න